luni, 5 iulie 2010

Spre ce ne ducem dacă nu sosim nicăieri?

Logic.
Plecam si sosim undeva.
Plecam pentru o clipa, pentru un ceas, pentru o viata.
Poate nu trebuia sa plecam, dar problema nu-i asta, ci faptul ca sosim undeva.
Totdeauna sosim undeva,
Poate nu sosim la timp, nu sosim unde trebuie, nu sosim unde am vrut.

Dar sosim undeva si cata vreme sosim undeva totul e logic.
Chiar daca logica si fericirea sunt lucruri total diferite...Totusi am plecat si am sosit undeva,
Am gresit drumul, dar am sosit undeva,
Dar cand nu mai sosim nicaieri totul devine ilogic.

Spre ce ne ducem daca nu sosim nicaieri?

Octavian Paler

3 comentarii:

Anonim spunea...

spre ce vrem sa fim, sa devenim...sa uitam ce azi simtim ca intr-un maine complesiti de griji sa ne dorim sa ne intoarcem la acest azi mai bun ca acel maine, caci probabil nu am inteles ca maine vom fi de final mai aproape si-n curand in urma vom ramane doar soapte...sa traim azi!

just eddy spunea...

prin analogie cu cele spuse de tine, spre fericire ;))

orice actiune a noastra are un inceput si sfarsit, astfel ca nicaieri e doar o sfera care cuprinde cateodata ceea ce nu vroiam noi sau nu stiam ca exista

Another story..... spunea...

bine spus