luni, 27 septembrie 2010

Știi?

Știi cât de mulți și-ar dori viața ta?
Posibilitatea de a te bucura de toate lucrurile ce apar mai devreme sau mai târziu în viața ta.
Pentru tine sunt lucruri obișnuite, te plictisește rutina de zi cu zi, dar pentru altcineva asta înseamnă tot.
Mi-am dat seama destul de recent, deși poate e târziu, cât ar da unii pentru a fi ca noi, când spun unii mă refer la cei mai puțin norocoși ca noi, cei cu probleme fizice, cei care se află în imposibilitatea de a merge sau de a vorbi, sau de a auzi, despre aceia vorbesc.
De cele mai multe ori ne plângem, dar de foarte puține ori ne dăm seama că nu apreciem îndeajuns de mult ceea ce ni s-a oferit încă din momentul nașterii.
Printr-o singură privire mi-am dat seama cât de mult ar dori cei ca ei să fie în pielea noastră și cât de mult s-ar bucura. Cât de mult ne invidiază și cât ar dori să țină în mâinile lor neputincioase ceea ce se numește viață......fericire.
E o singură viață, un singur univers și doar tu să te bucuri sau nu de ceea ce va urma.

Niciun comentariu: