luni, 1 august 2011

Minte-mă !!!


"Minciuna este singurul apanaj pe care îl are omul în faţa celorlalte făpturi. Minţind ajungem la adevăr. Sunt om fiindcă ştiu să mint. Nici un adevăr nu a fost rostit fără să se fi minţit în prealabil de cel puţin 14 ori sau poate de 114 ori şi asta ne face cinste într-o anumită măsură. Dar noi, noi nu suntem în stare nici măcar să scornim o minciună din capul nostru. Minte-mă, dar minte-mă cu originalitate şi am să te sărut din toată inima. Să minţi cu originalitate este aproape mai bine decât să repeţi adevărul spus de un altul, în primul caz eşti om, în cel de al doilea, papagal.

Adevărul n-are să fugă, dar viaţa o poţi băga în mormânt, au mai fost cazuri.

Spuneţi-mi, vă rog, ce suntem noi acum? Toţi, toţi fără nici o excepţie, în tot ce priveşte ştiinţa, cultura, gândurile, invenţiile, idealurile, dorinţele, liberalismul, raţiunea, experienţa şi în toate, toate celelalte, ne aflăm în clasa întâi primară.

Ne-am învăţat şi ne place să gândească alţii pentru noi, aşa ne-am obişnuit. Nu-i aşa?"

3 comentarii:

APKAH spunea...

Minciuna este lubrifiantul societatii.

Another story..... spunea...

bine zis

Boogie Bubble spunea...

right.