duminică, 29 noiembrie 2009

O singura viata, mai multe regrete.


O singura viata, mai multe regrete.
Uneori regret foarte multe lucruri pe care le-am facut, uneori pur si simplu nu regret nimic.
Cineva ar spune ca niciodata nu ar trebui sa ai regrete si ca toate lucrurile se intampla pentru ca poate asa ar trebui sa se intample.
Nu regret ca te-am cunoscut, regret doar ca la un moment dat nu am mai stiut sau nu am mai vrut sa te ascult.
Regret faptul ca nu am vrut sa iau de bune sfaturile anumitor persoane. Regret ca am ignorat.
Suntem constienti si recunoastem ca am gresit si spunem ca "...am facut, am gresit, am invatat, stiu ce nu mai trebuie sa fac de acum incolo...".
Intradevar din orice avem cate ceva de invatat. Poate ca daca nu se intampla nu ajungeai la anumite concluzii si nu ajungeai sa constientizezi ca ai gresit si ca asa nu e bine sa procedezi.
E ca "Viata trece, regretele raman" :))
Sau nu?

5 comentarii:

Anonim spunea...

Oamenii normali invata din propriile greseli; oamenii destepti invata din greselile altora; prostii nu invata nimic...

Cel mai aiurea e cand repeti aceeasi greaseala, si tre' sa ti-o bagi in ea de zicala.

Another story..... spunea...

daca se repeta aceeasi greseala e vorba de prostie dupa ceea ce ai spus tu mai sus...desi poate cine repeta aceleasi greseli o face fara sa isi dea seama sau poate chiar nu da asa mare importanta..."ce-mi pasa mie..?"

- spunea...

a gresi ? in ochii cui ?! cine a zis ca ai gresit, ai actionat ca asa ai crezut tu ca o sa-ti fie bine, deci nu vad greseala !
Toti suntem egoisti !
a gresie mai relativ ca insusi cuvantul relativ !

Another story..... spunea...

da pe moment am crezut ca am procedat corect dar dupa mi-am dat seama ca am gresit...cu totii facem greseli

Skittles spunea...

Daca e s-o iei asa , si "a ierta" e o greseala. Dar stiind asta , toti iertam persoana care odata te-a facut sa suferi.

Greseli faci in fiecare zi , poti sa nu inveti nimic de prima oara , si sa-ti dai seama in timp ce crezi de anumite chestii ce te "destupa" la un anume punct.

Lumea e ipocrita si eticheteaza in necunostinta de cauza , critica ceva ce ei nu inteleg, ca poate o persoana face aceeasi greseala inca odata deoarece are impresia ca nu a inteles pe deplin cum s-o evite.