sâmbătă, 5 decembrie 2009

Călătorie.


Parca nu mai am idei.

E sambata, e 00:00 si suntem tristi....eu, tu...

...cum s-a scurs timpul asta...

Citez ;) "Timpul nu mai avea rabdare."

Uneori suntem atat de tristi...cu totii avem perioade mai bune, perioade mai putin bune. Adevarul e ca ne place si una si alta, dar nici ca am face ceva, ne dormim viatza si ne pierdem vremea aiurea prin fata calculatorului poate mai mult timp decat ar trebui. Ce NU e asa? Zi tu ca doar te afli in fata lui si-mi citesti postul destul de prost inspirat chiar foarte as spune.


Nu obisnuiesc sa pun lumea pe ganduri, dar in seara asta am facut-o. :P

2 comentarii:

e.robertul spunea...

stam mult in fata calculatorului...uneori si munca e la fel... nu prea mai avem timp de timp liber si atunci... mai frecam menta pe calculator sa nu uite preitenii de noi... daca te plictisesti hai cu mine la un snowboard cand ai timp si kef:))

Skittles spunea...

Inchis intr-o camera cu 4 pereti fara nimic , nu ai decat 2 scenarii. Inebunesti , din cauza singuratatii sau contemplezi , ca in punctul in care vei iesii din acea camera , sa te vezi un alt om , pentru ca asta vei fi.

R.J. Lenning