miercuri, 19 octombrie 2011

Mă bucură.

Mă bucură fericirea mea și a celor din jurul meu.
Mă bucură copii, cumințenia, obraznicia lor, inocența cu care se comportă și jocurile lor, care îmi aduc aminte de copilăria mea. Mă bucură cuplurile de bătrâni veșnic îndrăgostiți.
Mă bucură oamenii sinceri, modestia, bunătatea și înțelepciunea de care dau dovadă în anumite momente ale veții.
Mă bucură amintirile frumoase petrecute alături de prieteni și de cei dragi.
Mă bucură soarele și căldura ce mi-o oferă. Îmi aduce o bucurie de nedescris în suflet venirea primăverii. Mă bucură un fluture așezat pe o floare.
Mă bucură o carte citită, o țigară dimineața, un zâmbet, un compliment sincer, o iubire împărtășită, o floare dăruită, o dovada reală de prietenie.
Mă bucură atât de multe lucruri și totuși mă întreb de unde mai este loc și de tristețe.

6 comentarii:

Fotograf Maria spunea...

interesant blogul iar articolul a fost foarte bun l-am citit cu multa placere

Another story..... spunea...

multumesc frumos
ma bucur :)

Anonim spunea...

:) Ma bucur sa te gasesc.

Masaj erotic Arad spunea...

un blog foarte bun , fotografiile cu adevarat senzationale

Hoteluri Bacau spunea...

Ma bucura optimismul tau, imi recapat increderea in oameni prin tine :)

Another story..... spunea...

ma bucur enorm. va multumesc :)