duminică, 23 august 2009

Fă un bine !


Am momente cand vreau sa fac ceva diferit...uneori simt nevoia sa fac un bine cuiva, sa ajut. Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa facem lucruri bune fara sa asteptam ceva la schimb.
Fa si tu un bine ! Ofera-te ca voluntar la o casa de copii, da-ti hainele vechi cuiva care nu are posibilitati, da si tu un sms la 858 si doneaza 2 euro pentru cei care au nevoie desi nu sunt convinsa ca banii chiar ajung unde trebuie, dar eu una am incercat, doneaza sange, da si tu un ban la un cersetor batran chit ca bea de ei sau chiar isi ia o paine. Apropo de cersetori...acum cateva zile i-am dat unui batran 50 de bani dupa care am vrut sa-i mai dau 2 lei si cand am intins banii mi-a spus "GATA, GATA, AJUNGE...". Mi s-a parut amuzant, am plecat zambind si cu un sentiment placut in suflet.
Fa si tu un bine si spune-mi cum te simti dupa.

Niciun comentariu: